Η φήμη εδραιώθηκε όταν ο διευθυντής του Youtube, Kamangar Salar, εξήγησε γιατί η δημοφιλής πλατφόρμα άλλαξε το σχεδιασμό του και έδωσε μεγαλύτερο βάρος στη δημιουργία καναλιών. Όπως ανέφερε ακόμη δεν υπάρχει κάποιο έτοιμο προϊόν. Παρόλα αυτά πρόκειται για λειτουργία η οποία ενδιαφέρει πάρα πολύ την υπηρεσία και για το λόγο αυτό διερευνά τις δυνατότητες που υπάρχουν σε αυτόν τον τομέα. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι ήδη το YouTube επενδύει στη δημιουργία περισσότερων από εκατό καναλιών τα οποία θα μεταδίδουν πρωτογενές περιεχόμενο.
Σύμφωνα με το μοντέλο που εξετάζει το YouTube θα μπορεί ένας παραγωγός να δημιουργεί ένα κανάλι το οποίο θα εκπέμπει αποκλειστικά υλικό video που θα παράγει (π.χ. μαθήματα γιόγκα ή εκπομπές μαγειρικής). Και προκειμένου να καλύψει τα έξοδά και αλλά και να βγάλει κάποιο κέρδος να επιτρέπει την πρόσβαση μόνο βάση κάποιας συνδρομής.
Μένει να δούμε το πότε θα ενεργοποιηθούν αυτές οι αλλαγές και τους ακριβείς όρους που θα προσφέρει το YouTube σε όσους θα ενδιαφερθούν να δημιουργήσουν πρωτογενές υλικό για τα συνδρομητικά κανάλια.
Post a Comment